ini la saat kegembiraan rakyat Malaysia apabila mencapai kemerdekaan

Sunday, November 28, 2010

pengalaman paling buruk

petang tadi mcm biasa,aku main congkak dekat rumah sebelah.membe aku nama dia Rizman, dia baik orangnya.mak dia selalu belanja aku teh tarik.tapi ptg aku lepak ni,mak dia takde pergi pertandingan ratu cantik.
Main punya main,tgk jam dah pukul 6 ptg.Rasa mcm laju je masa berjalan.Aku pun keluar la halaman ruma dia skejap nak hisap rokok.Tengah hisap rokok,tiba2 aku terlihat seekor rama-rama ni terbang.cantik betul! Rasa mcm nak kahwin je dgn rama-rama tu.tiba2 dia marah aku hisap rokok.Ahh sudah,menggelabah aku lari masuk rumah membe aku tu.Boleh plak dia masuk ikut bawah pintu.aku pun lari ah.dia kejar aku.peluh2 aku lari.membe aku pengsan sebab terpijak tikus.aku tk boleh la nk mintak tolong siapa2..puas aku menangis.rama-rama tu tergelak je tgk aku dah terkencing dalam seluar.tiba2 aku rasa mcm terjatuh dari bangunan yang tinggi.aku bukak mata ,aku rupanya dalam bilik baru bangun dari mimpi.sekali lagi aku terkencing malam -,-

No comments:

Post a Comment