ini la saat kegembiraan rakyat Malaysia apabila mencapai kemerdekaan

Monday, November 29, 2010

Mana nak pergi lagi ni .

    Aku igt lagi 1st cita-cita aku nak jadi pemotong rumput.HAHA tk boleh bla tringat balik.time tu aku 4 tahun,stiap ptg,aku kluar rumah,pakai bag skolah kakak aku, amik batang kayu penyapu,taruk slipar jepun dkt batang kayu tu.lpas tu berlagak mcm potong rumput.HAHA .Lpas tu aku dah bsar skit, tkar cita-cita plak. Aku dpt tau bapak aku ex-architect, aku pun nak jadi architect jgk ah.stiap hari brlatih buat rumah dkt the sims.time tu aku drjah 2 ke 3 entah..the sims baru keluar lagi.

    Aku start main bola sepak time darjah 2.aku mula gila bola time aku drjah 4.start stu bkn main lagi nak jadi pemain bola sepak.pagi main bola,petang main bola,malam simpan bola. 1st kasut but aku dapat ,but umbro hadiah harijadi.tapi syg,bpak aku salah pilih size.tak muat :( time form1 aku semangat nak mampus prgi kumpul duit sampai sratus lebih nak beli but.Time ni aku rasa mcm bangang jgk.aku buat catatan dalam buku nota.kalau aku main pakai but tu,jumlah gol aku catat,jumlah berapa kali aku pakai but tu aku catat,jumlah berapa kali aku basuh but tu pun aku catat.hahaha

     masuk form 4 aku belajar engineering drawing,semangat nak jadi architect datang balik.tapi time spm, aku nak amik course architecture ,bapak aku sgt la tak bagi.Sebab bapak,mak,kakak aku dah amik course tu.Dia tknak la satu fmily amik architecture .Hampeh dia suruh aku amik business stdy.aku fkir ok jgk nanti boleh krja mengarah org :) akhirnya dapat jgk course bsness tu.skrg ni aku dkt UiTM amik business study diploma. Tapi aku selalu jgk fikir malas nak blajar.sebab aku rasa mcm tk sempat je nak kerja.Rasa mcm dah nk kiamat .HAHA .Sekarang aku tktau nak jadi apa lagi dah besar nanti.

4 comments:

  1. kau da jadi robocop.. masa depan kau cerah

    ReplyDelete
  2. hmmm dulu spiderman,skrg robocop.tapi rasa mcm nak resign ah.jadi sailormoon ke.kau nak join?

    ReplyDelete