ini la saat kegembiraan rakyat Malaysia apabila mencapai kemerdekaan

Monday, November 29, 2010

pengembaraan

Tengahari tadi,aku pergi keluar makan dgn membe aku.round punya round,tk tau nak makan dekat mana.   membe sebelah aku dah nak mati kebuluran. mulut dia dh berbuih2. Puas aku suruh mengucap, dia taknak.Baru aku teringat dia bkn Islam. Lagi 10 minit sebelum dia mati,nasib baik kitorang berjaya membuat keputusan makan dekat cafe sebelah kedai gunting rambut Baba, belakang kedai urut siam tu, depan dia parking kereta. Alhamdulillah membe aku tu terselamat dari kematian.Terlalu banyak kenangan aku dgn dia masa kecik2 dulu.Masa besar dah tk dah sebab dia semakin gay. Lepas makan tu kitorang pergi tgk wayang dekat Kampung Habuk ,try jela google map. Malam pun menjelma.kitorang still dalam kereta nak pergi tgk wayang.Punya la jauh perjalanan. Nak masuk Kampung Habuk kenala lalu jalan dalam.Uuu mak ai seram.tak nampak apa2 kat depan.tiba2 kitorang terbau satu bauan yang tak menyenagkan.terlalu hebat baunya untuk diterangkan.Masing2 pandang sesama sendiri,maklum la takut kn.. Tiba-tiba membe aku sebelah dah menangis.Ahh sudah la mcm ni.Cuak ah aku.Aku tanya kenapa.Dia pun cakap la dia terberak dalam seluar. Masa tu jgk kitorang campak dia keluar dari kereta.Nasib baik dia pakai pampers.kalau tak habis taik kena seat kereta.

     Pukul 9 malam,ktorang sampai Kampung Habuk,punya la ramai orang berkumpul depan wayang tu.Ni mesti cerita best ni .Aku excited apa lagi lari ah pergi kat wayang tu. Ciss! rupanya ada pakcik jual susu bayi depan wayang tu.Penduduk kampung tu baru aku tau,dorang suka minum susu bayi.tiba2, ada sorang makcik ni berjalan laju ke arah aku .mukanya dengan penuh kemarahan lalu mencurahkan segelas air panas di kawasan bawah pusatku.disebabkan terlalu panas,aku terjaga dari tdur.YES! kencing malam lagi :)

No comments:

Post a Comment